کفش آیدیس
خانه / کفش زنانه / بازار فروش عمده کفش زنانه ارزان در تهران

بازار فروش عمده کفش زنانه ارزان در تهران

در تهران چند بازار فروش عمده کفش طبی زنانه انواع مختلف در چند ناحیه وجود دارد که یکی از آن، نواحی هفت حوض است. بازار کفش و لباس معروفی دارد که با بهترین تنوع مدل، طرح، رنگ و با مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه می‌ شود.

 

بازار فروش عمده کفش زنانه ارزان در تهران

خرید اینترنتی کفش پاشنه بلند دخترانه ارزان

اگر قصد خرید کفش نظیر کفش مردانه شیفر به صورت اینترنتی دارید، بهتر است بدانید امکان خرید اینترنتی وجود دارد. توصیه ما به خریداران کفش به صورت تکی این است، حتی الامکان به صورت حضوری به فروشگاه ها مراجعه و خرید خود را انجام دهند. همچنین خریداران عمده کفش پاشنه بلند در تهران و سایر نقاط کشور، می توانند به راحتی مدل های مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند تا در اسرع وقت ارسال گردد. برای خرید مستقیم این محصولات از جمله خرید مستقیم از تولیدی کفش روفرشی زنانه قیمت مناسب می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

 

خرید اینترنتی کفش پاشنه بلند دخترانه ارزان

مرکز فروش عمده کفش زنانه در تهران

مروری بر چند فروشگاه عمده کفش در تهران:

  1. مرکز خرید قائم، واقع در شمال شهر تهران که نسبت به قیمت های شمال شهر، کفش ها را ارزانتر به فروش می‌ رساند.(مخصوص شمال شهری ها)
  2. هفت حوض واقع در نارمک
  3. مجتمع باغ سپه سالار که از قدیمی‌ ترین مراکز فروش کفش زنانه است. فروش کفش پاشنه بلند پهن گرفته تا فروش کفش طبی و … در تهران قلمداد می‌ شود و دارای پارکینگ اختصاصی است.

 

مرکز فروش عمده کفش زنانه در تهران

 

ارزانترین مدل کفش طبی زنانه

کفش های طبی زنانه و کفش زنانه شیما، در مدل های مختلف و با کیفیت و قیمت متفاوتی تولید می‌ شوند. این نوع کفش ها راحت بوده و همچنین قیمت مناسبی دارند. همچنین مورد پسند بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند. همچنین خرید ارزانترین مدل کفش طبی زنانه به صورت عمده، برای تمام خریداران در این مجموعه امکان پذیر است. بازار فروش عمده کفش های زنانه ارزان قیمت، در بین استان های ایران را باید درتبریز جستجو کرد؛ چرا که مهد تولید کفش با کیفیت ایرانی است. از این رو تاکنون خیلی واسطه هایش افزایش پیدا نکرده و به پایتخت نرسیده است.

 

همچنین قیمت به صرفه‌ تری نسبت به قیمت واقعی کفش ایرانی، می‌توان آن را در تبریز تهیه نمود. جالب است بدانید ایران نیز در بازار بین المللی مشتریان خودش را دارد. اکثر کفش های اصیل ایرانی به کشور‌ های عراق، سوریه، افغانستان، آذربایجان و ترکمنستان صادر می‌شود. به همین دلیل است که در حال حاضر اکثر مخاطبین تصورشان از کفش زنانه‌ ی ایرانی و قیمت کفش دخترانه ی ایرانی گنگ و مبهم است.

 

ارزانترین مدل کفش طبی زنانه

 

بزرگترین تولیدی های کفش زنانه در ایران

در حقیقت بازار عمده ی کفش در ایران و شاید خیلی از کشور های جهان معنایی ندارد و دارای ثبات نیست.  این بازار توسط کشور هایی چون ایتالیا، آلمان و سایر کشور های اروپایی و چین قبضه شده است.

 

نمی توان کفش زنانه ی وارداتی را از ملی تشخیص داد و این مسئله دو دلیل دارد:

 

این که واردات بی رویه و بی دلیل کفش های خارجی و در نظر گرفتن توانمندی های داخلی برای تولید کفش اولین ضربه را به فرهنگ کشور های ناهمگون وارد می‌ کند. در حال حاضر نیز اکثر کفش های موجود در بازار بر اساس فرهنگ ایران اسلامی نیست. نتیجه ی این واردات بی رویه ساختار شکنی فرهنگی است. به تبع آن دیگر کسی از محصولات اصیل و چاک نخورده‌ ی ایرانی استقبال نمی‌ کند.

در اثر همین موضوع تولید کننده داخلی به خاطر جا نماندن از رقبای خود، سعی می‌ کند تا شکل و ظاهر محصول خود را به محصولات خارجی که مستقیما فرهنگ کشورش را تحت الشعاع قرار داده، نزدیک نماید. از آن جا که تولید کننده داخلی چاره‌ای جز یکسان سازی ساختار کفش زنانه ی ملی با کفش های پاشنه بلند خارجی است که گویی با ماشین اصلاح سر تا سر آن قیچی و بند بند شده است، ندارد.

از این رو با دو مسئله رو به رو خواهد شد. یا باید از مواد اولیه‌ بی‌ کیفیت استفاده کند که در این صورت به عنوان کفش چینی و سایر محصولات درجه سه‌ خارجی و ارزان از طرف فروشنده به خریدار معرفی خواهد شد. یا این که تولید کننده از مواد اولیه ی مناسب و اصیل ایرانی استفاده خواهد کرد. باز نیز از طرف فروشنده به عنوان کفش های ایتالیایی، آلمانی و سایر محصولات درجه ۱ و گران خارجی معرفی خواهد شد. همینطور الگوی کفش زنانه‌ ایرانی این گونه نبوده و نیست.

 

بزرگترین تولیدی های کفش زنانه در ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهدی هاشم زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09142122538
آدرس کانال: aydisshoes@

مطلب پیشنهادی

عرضه بهترین کفش کالج زنانه مشکی

خرید عمده کفش کالج زنانه به طور کلی برای مصارف بالا صورت می گیرد و بیشتر این خریداران عمده، فروشندگان کفش به صورت خرد هستند. خرید عمده کفش در نمایندگی های توزیع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *